tiistai 9. toukokuuta 2017

06.05.2017 Nummelassa lenkillä ja Toivolle treeniä

Toivon kanssa ei olla treenattu puoleentoista viikkoon mitään, kun minulle iski flunssa ja silmätulehdus. Edellisenä lauantaina tosin käytiin siellä Pukkilassa paimentamassa,  mutta muuten mä vain olin sairastuvalla kotona.
Koirat oli tosin käytettävä ulkona ja siinä ohessa vähän tehtiin yhden askeleen seuruuta ja joitain  rally-tokon liikkeitä, kuten  pyörähdystä ja eteentuloja sivusta.
Nyt lauantaina riitti makaaminen ja lähdettiin kaveria moikkaa Nummelaan.  Koirat pääsi lenkille ja Toivo lopuksi vielä vähän treenaamaan. Toivosta otettiin vielä muutama passikuvakin !


 
Toivo 3 v 9 kk
 
 
 
Pieni collietyttö <3
Inkalla oli kivaa
 
 
Tässä meidän koko porukka:
 
Muru, Tessa, Toivo ja Inka
 
 
 
Vähän myös treeniä Toivon kanssa:
 
 
 
 
 
Toivon kanssa tehtiin seuraavia liikkeitä:
 
  • Ohjattu nouto / ensimmäisellä joutui hieman etsimään, toinen hyvä
  • Seuraaminen / aika kivaa, paikka pysyi, käännökset vasemmalle ok, mutta täyskäännöksessä vähän lähti kontakti laskemaan
  • Nouto kapulan nosto / pitkä matka / vapautus tai luovutus 
  • Iskunoutoja ohjatun kapulalla / ei ääntä, hyvä
Jotenkin koko treenisessio tuntui hyvältä. Toivo oli rento ja minä olin rento, kummallakin oli mukavaa ja se välittyy noista kuvistakin aika hyvin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti