torstai 7. helmikuuta 2013

07.02.2012 tähän alkaa tottua

Meinaan sohvalla makaamiseen ja netissä roikkumiseen. Olen käynyt läpi varmaan kaikki mahdolliset koiratarvike sivustot, etsinyt autoon petiä Inkalle ja vähän kaikkee muutakin. Kysykää vaan minkälaisia kaltereita, koirahäkkejä, koiraverkkoja ja takapenkin- ja takakontinpäällisiä löytyy tai juomakuppeja !

Seuraavana mä varmaan etsin sitten pelastusliiviä Inkalle ja myyn pois tuon Rommin hurjan kalliin pelastusliivin. Se on ihan sika hyvä, mutta ehkä parempi lyhytkaraiselle koiralle. Inkan tukka tarttuu sinne ja mä tartten sitä ehkä pari kertaa vuodessa. Sehän ostettiin Rommille uintiharrastusta varten vahvistaakseen Rommin kuntoa. Yhdet nailonkankaiset jälkivaljaatkin voisin myydä..... mitä mäkin olen ajatellut, kun olen ostanut Rommille ja Inkalle samanlaiset samankokoiset (toki ne on sika hyvät, paljon paremmat kuin nahkaset, sellaisetkin mulla oli Vikillä aikoinaan) ja sitten mulla on vielä ne yhdet jälkivaljaat, hmmmmm mikäs niiden nimi olikaan.... no ne joista menee se naru etujalkojen taakse ja sieltä naru etujalkojen välistä, joka liitetään siihen ketjupantaan.... siis käytin niitä peltojäljellä !

Sitten toi treeni ja koira kamojen määrä....... pitäiskö niitä realisoida kanssa, alkaa hirvittää, kun ne ei mahdu mihinkään ja kellarissa on lisää. Mä olen oikee hamsteri niiden suhteen, kaikkee on saatava !

*******

Ai niin, niitä joita kiinnnostaa niin lisäsin eilen Inkan kisavideon Kotkasta tonne kisaselostuksen väliin kahdessa eri erässä. Vähän on huono tuo kuva, kun on mun pikkuinen kamera. Sieltä kuuluu Inkan ärsyttävät ääntelyt, mutta asenne oli kiva. Ei ole aikaisemmissa kisoissa haukahtanut ohjatussa tai ruudussa.... no taisi kyllä Hyvinkäällä kerran ruudussa silloin haukahtaa, kun jouduin uudelleen ohjaan kesken ruutuun meno matkan, mutta muuten on ollut hiljaa. No toisaalta se on välillä ohjatussa ja tunnarissa inissyt ja nyt ei inissyt yhtään, joten jos jotain huonoa niin jotain hyvää samalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti