lauantai 23. tammikuuta 2010

19.01.2009 Hskh:n palaveri


Tiistai menikin sitten HSKH:n tokojaoston kokouksessa,, paikalla oli paljon porukkaa ja myös muutama tuttu collieihminenkin.


Kouluttajista olisi kovasti pulaa ja hieman mietinkin koulutusohjaajakurssia, mutta mä en ole persoonaltani kovinkaan kouluttajatyyppinen. Toisekseen mulla riittää niin paljon omissa koirissa treenattavaa ja ajallisesti olen muutenkin jo niin tiukoilla. Lisäksi mua enemmän kiinnostaisi SPKL:n koulutusohjaajakurssi kuin tuo, mutta en ikinä kehtaisi mennä kouluttamaan pk-seuraan. Kavereita voi auttaa ja ideoita antaa, mutta siinä se onkin.


SM-kisa edustajia joukkueeseen kanssa kuulutettiin ja kaikkia kynnellekykeneviä kehoitettiin ilmoittautumaan. En vaan tiedä olisiko minusta hermojen puolesta joukkueeseen ja kestääkö mun koirat sitä painetta. Hommaakin olisi riittämiin, vaikka Rommin osaaminen on ihan kivaa, kuitenkin sen häiriökestävyys on vielä kovin alhainen ja mun hermostumista se ei kestä ollenkaan. Inkan rakentaminen voittajaan on niin alussa, oppii kyllä pirun nopeasti, mutta aika on kuitenkin liian lyhyt ja toisekseen sen ääntely on vielä saatava aisoihin ja muutenkin vireen käsittely on vielä hakusessa.


No toisaalta voittajaan kuulemma on yleensä ihan kivasti ollut koiria tarjolla, joten ei varmaan pelkoa, että me joukkueeseen jouduttais/päästäis.


 


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti